Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.

Polityka zwrotów

Klient ma możliwość złożenia reklamacji drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: mirastarflowers@gmail.com W opisie reklamacji Klienta zaleca się zawarcie:

• informacji dotyczących wady Produktu, w szczególności rodzaju i daty jej wystąpienia;
• żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży, oświadczenia o obniżeniu ceny lub
odstąpienia od Umowy Sprzedaży;
• danych kontaktowych Klienta składającego reklamację. To ułatwi i przyspieszy proces rozpatrywania reklamacji przez Sprzedawcę.

Wskazówki te stanowią jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych bez ich uwzględnienia.
Sprzedawca rozpatrzy reklamację Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jej zgłoszenia. 

Jeśli Klient będący konsumentem zażąda wymiany rzeczy lub naprawy wady albo określi kwotę obniżenia ceny, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do tego żądania w ciągu 14 dni kalendarzowych, oznacza to akceptację Klienta Klient składający reklamację na podstawie rękojmi jest zobowiązany dostarczyć wadliwy Produkt na adres: ul. Aleja Solidarności 60B, LU-10, Warszawa. Wzór formularza odstapienia jest dostępnym w regulamienie.

Prawo do zwrotu żywych kwiatów w Polsce

Zgodnie z polskim prawem, żywe kwiaty są towarami, które szybko ulegają zepsuciu, dlatego nie podlegają zwrotowi, jeśli nie mają wad. Jest to regulowane następującymi artykułami:

Artykuł 38, punkt 4 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.: Konsument nie może odstąpić od umowy na dostawę towarów, które szybko tracą swoje właściwości lub mają krótki termin przydatności, jak ma to miejsce w przypadku żywych kwiatów.

Artykuły 556 i 576 Kodeksu cywilnego: Jeśli kwiaty okazały się wadliwe lub nie spełniają warunków umowy (np. są uszkodzone lub niskiej jakości), kupujący ma prawo żądać wymiany, naprawy lub zwrotu pieniędzy.

W związku z tym, kwiaty można zwrócić lub wymienić tylko w przypadku stwierdzenia wad lub niezgodności z warunkami zakupu.

Odniesienia do przepisów:

Ustawa o prawach konsumenta: Dz.U. 2014 poz. 827
Kodeks cywilny: Dz.U. 1964 Nr 16 poz. 93