Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.

Regulamin sklepu

1.1. Sklep internetowy https: prowadzony jest przez społkę V&P studio z.oo z siedzibą w Warszawie pod adresem: ul. Aleja Solidarności 60B, LU-10, 00-140, Warszawa. Adres poczty elektronicznej: mirastarflowers@gmail.com, nr. telefonu: +48 661 659 692.

1.2. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach niniejszego sklepu internetowego jest V&P studio z o.o . Dane
osobowe przetwarzane są zgodnie z polityką prywatności opublikowaną na stronie, w celach, okresie oraz na podstawach w
niej wskazanych. Polityka prywatności zawiera istotne informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w
sklepie internetowym, w tym cele, podstawy i okres przetwarzania danych osobowych, a także prawa osób, których dane dotyczą, oraz
szczegółowe informacje na temat wykorzystania plików cookies i narzędzi analitycznych. Korzystanie z sklepu internetowego, w tym
składanie zamówień, ma charakter dobrowolny. Podanie danych osobowych przez Usługobiorcę lub Klienta sklepu internetowego jest
również dobrowolne, z zastrzeżeniem sytuacji opisanych w polityce prywatności (np. zawieranie umów i spełnianie obowiązków
wynikających z przepisów prawa).

1.3 Definicje:

1.3.1. FORMULARZ KONTAKTOWY – formularz dostępny na stronie internetowej dla Usługobiorcy – szybki kontakt przez kontakt telefoniczny, online messengery, adres mailowy.

1.3.2. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – stanowi usługę elektroniczną, którą można skorzystać na stronie Sklepu Internetowego. Pozwala on
na złożenie Zamówienia poprzez udostępnienie interaktywnego formularza, gdzie można sprecyzować szczegóły dotyczące odbiorcy i
nadawcy. Dodatkowo, umożliwia on dodanie wybranych Produktów do wirtualnego koszyka oraz ustalenie kluczowych warunków
Umowy Sprzedaży, takich jak preferowany sposób dostawy oraz płatności.

1.3.3. KLIENT – klientem może być:

  • osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w przypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych;
  • osoba prawna;
  • lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – i która zawarła lub ma zamiar zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą. W sytuacji sprzedaży Produktów będących napojami alkoholowymi, Klientem może być jedynie osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat.

1.3.4. PRODUKT – ruchoma rzecz dostępna w Sklepie Internetowym, stanowiąca przedmiot Umowy Sprzedaży zawartej między Klientem a Sprzedawcą. Obejmuje to m.in.: bukiety kwiatowe (w tym kwiaty cięte, wiązanki, wianki, kosze kwiatowe, pudełko kwiatowe), zestawy balonowe (balony lateksowe oraz foliowe), prezenty, firmowe opakowania, firmowe torebki, słodycze.

1.3.5. KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).

1.3.6. REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.

1.3.7. SKLEP INTERNETOWY – sklep internetowy, zwany dalej „Sklepem”, to platforma elektroniczna udostępniana przez
Usługodawcę pod adresem internetowym: https: Sklep umożliwia Klientom dokonywanie zakupów przez internet, w tym zawieranie
Umów Sprzedaży dotyczących oferowanych w nim Produktów. Sklep działa na zasadach określonych w Regulaminie, dostępnym na stronie głównej Sklepu. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w funkcjonalności Sklepu oraz oferowanych w
nim Produktach, jak również do zawieszenia lub zaprzestania świadczenia usług w Sklepie, z zastrzeżeniem postanowień Regulaminu. Korzystanie z Sklepu jest dobrowolne, a Klient zobowiązany jest do przestrzegania warunków określonych w Regulaminie oraz obowiązujących przepisów prawa podczas składania zamówień.

1.3.8.USŁUGODAWCA/SPRZEDAWCA – V&P studio z o.o. , z siedzibą oraz adresem dla doręczeń: ul Aleja Solidarności 60B, LU-10, 00-140,
Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS0000917025 NIP: 5223208243, REGON: 389743521, adres poczty
elektronicznej: mirastarflowers@gmail.com, numer kontaktowy: +48 661 659 692.

1.3.9. USŁUGA ELEKTRONICZNA – Usługa Elektroniczna świadczona jest przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem
Sklepu Internetowego. Obejmuje to wszelkie czynności podejmowane przez Usługodawcę w ramach działalności gospodarczej za pomocą systemów teleinformatycznych na odległość, umożliwiających przekazywanie danych na indywidualne zlecenie Usługobiorcy, bez jednoczesnej obecności stron, co oznacza, że Usługa ta jest wykonywana drogą elektroniczną.

Usługa Elektroniczna obejmuje w szczególności:
1.3.9.1. Udostępnianie Sklepu Internetowego, umożliwiającego Klientowi przeglądanie oferty oraz składanie zamówień na Produkty.
1.3.9.2. Obsługę konta Klienta, w tym zarządzanie danymi, historiązamówień oraz preferencjami.
1.3.9.3. Informowanie Klienta o nowościach, promocjach oraz innych wydarzeniach związanych z ofertą Sklepu.
1.3.9.4. Udostępnianie narzędzi do kontaktu z Usługodawcą, w celu uzyskania informacji lub wsparcia technicznego dotyczącego korzystania ze Sklepu.
Usługa Elektroniczna jest świadczona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami określonymi w Regulaminie Sklepu
Internetowego. Klient zobowiązany jest do przestrzegania warunków świadczenia Usługi Elektronicznej, jak również do zachowania zasad bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych podczas korzystania z Sklepu.

1.3.10. UMOWA SPRZEDAŻY – stanowi umowę zawartą lub zawieraną między Klientem a Sprzedawcą poprzez Sklep Internetowy. Jest to
akt prawny, na mocy którego Sprzedawca zobowiązuje się przenieść na Klienta własność Produktu, a Klient zobowiązuje się do zapłaty
ustalonej ceny. Umowa Sprzedaży obejmuje szczegółowe warunki transakcji, takie jak opis Produktu, jego ilość, cena, sposób płatności, termin dostawy oraz inne istotne elementy ustalone przez Strony umowy. Warunki Umowy Sprzedaży są szczegółowo opisane w Regulaminie Sklepu Internetowego i stanowią integralną część Umowy. Przy zawieraniu Umowy Sprzedaży, Klient zobowiązany jest do
dokładnego zapoznania się z warunkami oferty oraz Regulaminem Sklepu. Zawarcie Umowy Sprzedaży jest równoznaczne z akceptacją
tych warunków.
Z chwilą zawarcia Umowy Sprzedaży, Klient oraz Sprzedawca są zobowiązani do wiernego wywiązania się z uzgodnionych warunków.
W przypadku ewentualnych sporów lub niejasności, obie Strony mają obowiązek podjęcia działań na rzecz ich rozwiązania w duchu
współpracy i zgodności z obowiązującym prawem. Umowa Sprzedaży ma zastosowanie do każdej transakcji dokonanej przez Sklep Internetowy.

1.3.11. ZAMÓWIENIE – stanowi oświadczenie woli Klienta, złożone przy użyciu Formularza Zamówienia dostępnego w Sklepie
Internetowym. Ma ono na celu bezpośrednie zawarcie Umowy Sprzedaży dotyczącej danego Produktu z Sprzedawcą. Poprzez złożenie Zamówienia, Klient wyraża chęć nabycia określonego Produktu na warunkach określonych w opisie danego Produktu oraz Regulaminie Sklepu Internetowego.
Zamówienie obejmuje kluczowe informacje dotyczące transakcji, takie jak:
1.3.11.1. Identyfikacja Klienta – w tym dane kontaktowe oraz informacje niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.

1.3.11.2. Specyfikacje Produktu – opis, ilość, cena jednostkowa, wybranie kolorystyki zamówienia/produktu oraz łączna wartość.
1.3.11.3. Wybór formy płatności oraz dostawy – określenie preferowanego sposobu uregulowania płatności oraz dostarczenia
Produktu.

Zamówienie składane jest w sposób wiążący dla Klienta. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia w postaci wiadomości e-mail oraz sms zawierającej istotne informacje dotyczące transakcji. Jest to jednocześnie potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
W przypadku ewentualnych zmian lub odstępstw od warunków Umowy Sprzedaży, Klient ma możliwość skonsultowania się z Sprzedawcą w celu wyjaśnienia lub uzgodnienia szczegółów. Złożenie Zamówienia jest równoznaczne z akceptacją warunków Umowy
Sprzedaży oraz Regulaminu Sklepu Internetowego. W sytuacji wątpliwości lub potrzeby dodatkowych informacji, Klient ma prawo
do kontaktu z Obsługą Klienta Sklepu.

1.3.12. USŁUGOBIORCA

  • Osoby fizycznej, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, a także w przypadkach wyjątkowych, przewidzianych przez powszechnie obowiązujące przepisy, osoby fizycznej posiadającej ograniczoną zdolność do czynności prawnych;
  • Osoby prawnej;
  • Jednostki organizacyjnej, która nie ma osobowości prawnej, ale której ustawa przyznaje zdolność prawną.

Usługobiorca jest podmiotem, który korzysta lub ma zamiar skorzystać z Usługi Elektronicznej oferowanej przez Usługodawcę.
Jako Usługobiorca, ma on obowiązek przestrzegania warunków świadczenia Usługi Elektronicznej, zgodnie z Regulaminem Sklepu Internetowego oraz obowiązującymi przepisami prawa.
W przypadku, gdy Usługobiorcą jest osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, ma ona prawo do korzystania z Usługi Elektronicznej tylko w zakresie, w jakim jest to zgodne z jej zdolnością prawną oraz za zgodą ustawowego opiekuna.
W sytuacjach wątpliwych, dotyczących uprawnień lub obowiązków Usługobiorcy, zaleca się skonsultowanie się z ustawowym opiekunem lub specjalistą prawnym.

1.3.13. USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).

1.3.14. NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna świadczona przez Usługodawcę, która umożliwia Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie, za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera. W jego ramach
zawarte są informacje dotyczące Produktów, nowości oraz promocji dostępnych w Sklepie Internetowym.
Korzystanie z Newslettera jest dobrowolne i wymaga wyraźnej zgody Usługobiorcy na otrzymywanie takich treści. Usługobiorca ma
również możliwość w każdym czasie zrezygnować z subskrypcji, co oznacza zaprzestanie otrzymywania kolejnych edycji newslettera.
Ważne jest, aby w ramach Newslettera respektować obowiązujące przepisy prawa, w tym w szczególności przepisy dotyczące ochrony
danych osobowych oraz przekazywania informacji handlowych.
Newsletter stanowi skuteczne narzędzie komunikacji, umożliwiające Usługodawcy dostarczanie wartościowych informacji na temat oferty Sklepu Internetowego, jednak wymaga również zachowania troski o prywatność oraz wyraźnej zgody Usługobiorców.

2.1. W Sklepie Internetowym dostępne są różnorodne Usługi Elektroniczne, które umożliwiają korzystanie z oferty oraz funkcjonalności platformy. Obejmują one: Formularz Zamówienia, Kontakt oraz Newsletter.

2.2. Formularz Zamówienia – Proces składania Zamówienia rozpoczyna się od wejścia na stronę konkretnego Produktu w Sklepie Internetowym. Złożenie Zamówienia składa się z dwóch kluczowych kroków: wypełnienia Formularza Zamówienia oraz potwierdzenia
zakupu poprzez kliknięcie na stronie Sklepu Internetowego pola „Potwierdź”. W tym czasie Klient ma możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych. Formularz Zamówienia wymaga podania informacji dotyczących Klienta, w tym imienia i nazwiska lub nazwy firmy, adresu, adresu poczty elektronicznej, numeru telefonu kontaktowego, a także danych związanych z Umową Sprzedaży i dostawą Produktu.

2.2.1. Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia jest nieodpłatna, ma charakter jednorazowy i kończy się z momentem złożenia Zamówienia lub wcześniejszego zaniechania przez Klienta procesu składania Zamówienia.

2.3. Newsletter – Aby skorzystać z Newslettera, Klient musi podać adres poczty elektronicznej w sekcji „Newsletter” na stronie Sklepu
Internetowego i kliknąć pole o jej wysłanie. Klient może również zapisać się na Newsletter poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola podczas zakładania Konta lub składania Zamówienia. Po zarejestrowaniu Konta i złożeniu Zamówienia, Klient zostanie automatycznie zapisany na Newsletter.

2.3.1. Usługa Elektroniczna Newsletter jest świadczona bez ponoszenia opłat i nie ma ograniczonego terminu świadczenia. W dowolnym momencie, z uzasadnionego powodu lub bez podawania przyczyny, Klient może zrezygnować z subskrypcji Newslettera, wysyłając stosowne żądanie do Usługodawcy, w szczególności na adres: mirastarflowers@gmail.com

2.3.2. Aby skorzystać z Usług Elektronicznych, konieczne jest spełnienie pewnych wymagań technicznych. Usługobiorca musi dysponować komputerem, laptopem lub innym urządzeniem multimedialnym z dostępem do Internetu, posiadać aktywne konto poczty elektronicznej, a także korzystać z przeglądarki internetowej w aktualnej wersji. Ponadto, w przeglądarce internetowej należy
włączyć możliwość zapisywania plików Cookies oraz obsługi Javascript.

2.4. Usługobiorca ma obowiązek korzystać ze Sklepu Internetowego zgodnie z obowiązującym prawem i normami moralnymi. Należy
szanować prawa autorskie, własność intelektualną oraz prawa osobiste Usługodawcy oraz innych osób trzecich. Ponadto, wszelkie
dostarczane treści muszą być zgodne z prawem.

3.1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą dokonuje się po złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą
Formularza Zamówień dostępnego w Sklepie Internetowym.

3.2. Cena Produktu, widoczna na stronie Sklepu Internetowego, jest wyrażona w polskich złotych i zawiera wszelkie obowiązujące
podatki. Całkowita kwota, obejmująca cenę Produktu wraz z podatkami, który jest przedmiotem Zamówienia, w tym również koszty dostawy (obejmujące opłaty za transport, dostarczenie), oraz ewentualne inne koszty, jeśli ich wysokość nie jest możliwa do
jednoznacznego określenia, zostaje podana do wiadomości Klienta na etapie składania Zamówienia. Dodatkowo, Klient zostaje poinformowany o obowiązku uiszczenia tych opłat w chwili wyrażenia przez niego woli związania się Umową Sprzedaży.

3.3. Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie Internetowym przy wykorzystaniu Formularza Zamówień przebiega następująco:
3.3.1. Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą zostaje zawarta po złożeniu przez Klienta Zamówienia w Sklepie
Internetowym, zgodnie z postanowieniami.
3.3.2. Po złożeniu Zamówienia, Sprzedawca niezwłocznie przesyła potwierdzenie jego otrzymania.
3.3.3. Korekty w treści Zamówienia (np. zmiana dedykacji) można dokonywać do momentu wysłania Produktu do Klienta (rozpoczęcia
procesu dostawy).

3.4. Ponadto, treść Umowy Sprzedaży zostaje również utrwalona oraz zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego, co dodatkowo gwarantuje integralność dokumentu.

4.1. Sprzedawca umożliwia Klientowi skorzystanie z różnych metod płatności w ramach Umowy Sprzedaży:
4.1.1. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
4.1.2. Płatności elektroniczne oraz płatności kartą płatniczą realizowane są za pośrednictwem serwisów: PayPal, PayU.
4.1.2.1. Transakcje dokonywane za pomocą płatności elektronicznych i kartą płatniczą są realizowane zgodnie z wyborem Klienta.

4.2. Termin płatności:
4.2.1. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych lub płatnością kartą płatniczą, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

5.1. Dostawa Produktu jest możliwa na terenie Warszawy.

5.2. Odbiór jest możliwy pod adresem: ul. Aleja Solidarności 60B, LU-10, 00-140, Warszawa.

5.3. Dostawy są realizowane od poniedziałku do niedzieli, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

5.3.1. Produkt jest dostarczany w terminie wskazanym przez Klienta w kalendarzu dostępnym podczas składania Zamówienia.

5.3.2. Realizacja dostaw odbywa się codziennie. W godzinach od 09:00 do 21:00 przy lącznej kwocie zakupu przywyszającą 350 zl dostawa odbywa się bezpłatnie pod adres znajdującej się w 1 strefie Warszawy (nie dotyczy dni świątecznę). W inne godzine doby lub
przy adresie dostawy znajdującej się w 2 strefie lub poza Warszawą cena dostawy jest rozkiczana za taryfem Uber Paczka. Klient,
dokonując zakupu, wybiera preferowany zakres godzinowy dostawy, jednak w dni robocze godzina dostawy może ulec zmianie o około 2 godziny (np. korki) o czym klient będzie poinformowany przed złożeniem zamówienia lub dostawą.

5.3.3. W wybrane dni, takie jak 21 stycznia (Dzień Babci), 14 lutego (Walentynki), 8 marca (Dzień Kobiet) oraz 26 maja (Dzień Matki), Sprzedawca nie gwarantuje dostawy towarów w dokładnie wskazanej godzinie, jednakże Klient zostaje o tym poinformowany
przed dokonaniem zamówienia.

6.1. Sprzedawca zapewnia gwarancję świeżości na okres 3 dni od daty doręczenia dla Produktów będących przesyłkami kwiatowymi,
pod warunkiem prawidłowej opieki nad nimi. W przypadku reklamacji opartej na gwarancji, Klient zobowiązany jest zgłosić wadę
Produktu Sprzedawcy w ciągu 3 dni od daty otrzymania. Zaleca się, aby Klient dostarczył dokumentację fotograficzną reklamowanych
kwiatów za pośrednictwem poczty elektronicznej.

6.2. Uprawnienia Klienta związane z gwarancją świeżości nie ograniczają ani nie wyłączają jego prawa do zgłoszenia reklamacji
opartej na rękojmi.

6.3. Odpowiedzialność Sprzedawcy za wady fizyczne lub prawne Produktu (rękojmia) jest uregulowana przepisami powszechnie
obowiązującego prawa, w szczególności Kodeksem Cywilnym (art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).

6.4. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi Produkt wolny od wad.

6.5. Klient ma możliwość złożenia reklamacji drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: mirastarflowers@gmail.com

6.6. W opisie reklamacji Klienta zaleca się zawarcie:

  • informacji dotyczących wady Produktu, w szczególności rodzaju i daty jej wystąpienia;
  • żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży, oświadczenia o obniżeniu ceny lub
    odstąpienia od Umowy Sprzedaży;
  • danych kontaktowych Klienta składającego reklamację. To ułatwi i przyspieszy proces rozpatrywania reklamacji przez Sprzedawcę. Wskazówki te stanowią jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych bez ich
    uwzględnienia.

6.7. Sprzedawca rozpatrzy reklamację Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jej zgłoszenia.
Jeśli Klient będący konsumentem zażąda wymiany rzeczy lub naprawy wady albo określi kwotę obniżenia ceny, a Sprzedawca nie
ustosunkuje się do tego żądania w ciągu 14 dni kalendarzowych, oznacza to akceptację Klienta.

6.8. Klient składający reklamację na podstawie rękojmi jest zobowiązany dostarczyć wadliwy Produkt na adres: ul. Aleja Solidarności 60B, LU-10, Warszawa.

6.9. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta, który nie jest
konsumentem, jest wyłączona.

Wzór formularza odstapienia:

  1. Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy, której przedmiotemsą:
  2. Numer zamówienia:
  3. Data zawarcia umowy:
  4. Imię i nazwisko klienta:
  5. Adres klienta:
  6. Proszę o zwrot opłaconej kwoty na rachunek bankowy nr:
  7. Data:
  8. Podpis:

7.1. Umowy zawierane za pośrednictwem Sklepu Internetowego są sporządzane w języku polskim.

7.2. Zmiana Regulaminu:
7.2.1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie z ważnych przyczyn, takich jak zmiany przepisów prawa, czy też zmiany w sposobach płatności i dostawy, o ile te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
7.2.2. W przypadku zawarcia umów o charakterze innym niż umowy ciągłe na podstawie niniejszego Regulaminu (np. Umowa Sprzedaży), zmiany Regulaminu nie naruszają praw nabytych przez Usługobiorców/Klientów przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu. Innymi słowy, zmiany Regulaminu nie wpłyną na już złożone Zamówienia, Umowy Sprzedaży będące przedmiotem
realizacji lub już zrealizowane.

7.3. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminiezastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.), Ustawy o Prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy ogólnie obowiązującego prawa.

7.4. Niniejszy Regulamin nie wyłącza przepisów obowiązujących w państwie, w którym konsument mający umowę z Usługodawcą/Sprzedawcą ma zwykłe miejsce pobytu, i które nie mogą być wyłączone w drodze umowy. Usługodawca/Sprzedawca
zobowiązuje się do zapewnienia konsumaentowi ochrony wynikającej z tych niezbywalnych przepisów prawa.