Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.

Polityka zwrotów

Klient ma możliwość złożenia reklamacji drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: mirastarflowers@gmail.com W opisie reklamacji Klienta zaleca się zawarcie:

• informacji dotyczących wady Produktu, w szczególności rodzaju i daty jej wystąpienia;
• żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży, oświadczenia o obniżeniu ceny lub
odstąpienia od Umowy Sprzedaży;
• danych kontaktowych Klienta składającego reklamację. To ułatwi i przyspieszy proces rozpatrywania reklamacji przez Sprzedawcę.

Wskazówki te stanowią jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych bez ich uwzględnienia.
Sprzedawca rozpatrzy reklamację Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jej zgłoszenia. 

Jeśli Klient będący konsumentem zażąda wymiany rzeczy lub naprawy wady albo określi kwotę obniżenia ceny, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do tego żądania w ciągu 14 dni kalendarzowych, oznacza to akceptację Klienta Klient składający reklamację na podstawie rękojmi jest zobowiązany dostarczyć wadliwy Produkt na adres: ul. Aleja Solidarności 60B, LU-10, Warszawa. Wzór formularza odstapienia jest dostępnym w regulamienie.